środa, 4 marca 2015

~Mylisz niebo z gwiazdami odbitymi nocą na powierzchni stawu.~


Śmierć rodziny jest prawdziwym ciosem w samo serce, lecz nie dla niej. Już od dawna nie czuła ich miłości. Ją zastąpiła nauka i chęć osiągnięcia doskonałości. Odkąd skończyła osiem lat mogła się pożegnać z normalnym dzieciństwem. Rodzice fascynaci chemii i medycyny pochłonięci najważniejszym odkryciem w historii. To oni wynaleźli ten "cudowny" lek, który pozwala nam uczniom walczyć z duchami i innymi paranormalnymi rzeczami. 

Pierwszą tabletkę wzięłam mając osiem lat. Dzień po moich urodzinach. Nie pamiętam co dokładnie się później stało, ale rodzice byli zadowoleni z efektu. Ja natomiast miałam zanik pamięci krótkotrwałej. Z każdą kolejną dawką leku miałam wrażenie, że coś się we mnie zmienia. Traciłam poczucie rzeczywistości. Nie wiedziałam co jest prawdziwe, a co jednak złudzeniem spowodowanym kolejną tabletką. Eksperymenty rodziców zażywałam do szesnastego roku życia. Przez osiem lat byłam króliczkiem doświadczalnym, a nie dzieckiem. Tydzień przed ich śmiercią tabletka pozwalająca zabijać duchy trafiła do masowej produkcji na zlecenie Haunted Academy im. Taro Hirai. Później miały miejsce dziwne rzeczy. Rodzice stracili prawa rodzicielskie, zamieszkałam w akademiku Haunted Academy i zostałam przewodniczącą samorządu uczniowskiego choć jeszcze nie uczęszczałam na zajęcia i śmierć rodziców.

Yuko Kanoe niezbyt miła, niezbyt nieśmiała, niezbyt szczęśliwa, niezbyt... W ogóle. Dwudziestolatka bez konkretnego celu. Pomimo swoich dziwactw spełnia się w roli przewodniczącej samorządu uczniowskiego.



Nie płakałam  na pogrzebie rodziców. Szczerze to byłam wdzięczna, że ktoś to dla mnie zrobił. Skończyła się moja tortura. Gdy skończyłam liceum miejsce na uczelni miałam już zaklepane. Jednych to nie obchodziło, a drudzy mieli mi to za złe i uważali, że to niesprawiedliwe. Darzyli mnie nienawiścią, ja jednak twierdzę, że to zazdrość. Jednak zanim znienawidziłam rodziców zdążyłam pokochać medycynę i chemię. To chyba jedyna dobra rzecz jaką po nich odziedziczyłam. Od niedawna zauważyłam, że tabletki przestają na mnie działać, ale co dziwniejsze zjawy i inne dziwactwa traktują mnie jak jedną z nich.


Kierunek: Medycyna II stopnia  Akademik: Piętro III pokój XI


~rodzina~
~galeria~

8 komentarzy:

  1. [ No oczywiście ^^ Może ...będą koleżankami i pójdą sobie popić bo akurat jest weekend...albo pójdą na jakieś zakupy...]

    Melanie

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Zaczniesz?]

    Melanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna. Hormony szaleją, każdy pierdzi w kocyk albo rozgląda się za coraz to krótszymi spódniczkami studentek. Jednak to co dziś się miało wydarzyć, zwaliło mnie z nóg. Jak zwykle po łyknięciu tego cholerstwa musiałem uszkodzić automat z napojami. ZNOWU! Nawet nie liczę ile razy był już naprawiany i na moje szczęście jeszcze nie zorientowali się że to moja wina. - Jedna wada. Kilka zalet. - podrzuciłem uradowany łup w postaci puszki Coca-Coli. Niby nic specjalnego ale wystarczyło by wywołać banana na moim pysku. Byłem już koło wejścia gdy zobaczyłem to "coś". - Kręcą kolejną część Pottera, czy co? - jęknąłem - Mama nie uczyła, że nie ładnie jest molestować koleżanki?! - krzyknąłem po czym cisnąłem w przeciwnika puszą z napojem.

    Leonardo

    OdpowiedzUsuń
  4. - Do Twoich usług, królewno. - zaśmiał się kłaniając. Podszedł do straszydła i z całych sił grzmotnął go pięścią w twarz, aż poczuł ból.
    - Spadaj od niej, paszczaku wstrętny. - rzucił patrząc na straszydło, by po chwili rzucić się jeszcze na niego. Nie przepadał za przemocą ale tym razem nie wytrzymał. Najpierw lewy potem prawy sierpowy a na koniec cios prosto w nos.

    Leonardo

    OdpowiedzUsuń
  5. [ Jako, iż Kanoe istnieje w moim MAL'u na pierwszym miejscu "ulubionych", muszę z nią mieć wątek.
    Więc również witam!
    Yuko jest przewodniczącą samorządu, więc każdy ją powinien znać... Cóż... Może mała pomoc mojej Nano przy noszeniu segregatorów? Tak na dobry początek. ]

    Ogasawara.

    OdpowiedzUsuń
  6. [ Ciekawe! Jeśli byś mogła, to poproszę o zaczęcie. ]

    Ogasawara.

    OdpowiedzUsuń
  7. 36 years old Assistant Media Planner Courtnay Siaskowski, hailing from Maple Ridge enjoys watching movies like Laissons Lucie faire ! and Quilting. Took a trip to Kenya Lake System in the Great Rift Valley and drives a Jetta. przekonaj sie

    OdpowiedzUsuń