sobota, 21 lutego 2015

Oficjalne otwarcie bloga!!!

Witam wszystkich!

Na początku chciałabym Was przeprosić za tak dłuuugie oczekiwanie. Jestem świadoma tego, że graficznie blog musi przejść dużą metamorfozę, ale jak na razie nie miałam na to czasu (a jak miałam czas to szabloniarka brzydko mówiąc mnie olała xd). Jeśli znajdzie się tu jakaś osoba ogarniająca tworzenie szablonów to proszę o kontakt :D
Co do bloga to długo myślałam czy dam radę go stworzyć. Raz wena nie dawała mi spać, a później opuszczała zostawiając po sobie echo... Po długich miesiącach dałam radę. Pewnie nie raz będę coś poprawiała zmieniała i ulepszała, ale jak na razie musi Wam to wystarczyć. 
Zapraszam wszystkich do ~Haunted Academy im. Tarō Hirai ~

Ogłaszam, że blog zostaje oficjalnie otwarty! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz